Referater:
Generalforsamling 13-05-2017

Foreningen har d. 13. Maj 2017 holdt generalforsamling. Til generalforsamlingen mødte 21 medlemmer op og foreningen takker de medlemmer for, at være til stede og aktive.

Til generalforsamlingen har medlemmerne i fællesskab besluttet følgende:

1. Det årlige regnskab blev fremlagt til generalforsamlingen og er blevet accepteret af medlemmerne.

2. Der vil, som nævnt til generalforsamlingen, ikke blive investeret i en lejlighed i Spanien, da samtlige medlemmer var imod en sådan investering.

3. Mhamed Bessghir er pr. d. 13. Maj 2017 gået af sin stilling som bestyrelsesmedlem og er blevet erstattet af Abdennour Brahimi, som er blevet valgt af medlemmerne i fællesskab til generalforsamlingen.

4. Foreningen har besluttet at al kommunikation fremover skal ske elektronisk. Derfor bedes medlemmerne sende deres e-mail adresser til foreningen.

Foreningen vil i øvrigt bede alle medlemmer om, at holde sig opdateret på hjemmesiden www.arda2003.dk

Med venlige hilsner

Bestyrelsen

Generalforsamling 23-05-2015

Foreningen har holdt generalforsamling den 23. Maj 2015. Som sædvanlig var der ikke så mange medlemmer til stede. Foreningen takker de medlemmer, der besvarede indkaldelsen og kom til mødet.

Til generalforsamlingen har medlemmerne i fællesskab besluttet følgende:

1. Fremover vil den årlige generalforsamling blive holdt én gang hvert 4. år. Dette vil sige, at den næste generalforsamling vil blive holdt i 2019 insha’Allah. Generalforsamlingen vil altid blive afholdt mellem 15. Og 30. Maj i det pågældende år.

2. Det er blevet besluttet, at alle nye medlemmer i alderen 70 og opad, skal betale et beløb på 6000 kr. for at blive oprettet som medlem og 1000 kr. i kontingent for hvert år.

3. Det årlige regnskab er blevet godkendt af samtlige medlemmer.

4. Den nuværende bestyrelse er blevet genvalgt enstemmigt.

5. Nogle medlemmer har anmodet om, at foreningen bør arbejde på, at orientere medlemmerne så godt som muligt angående udvikling af foreningen. Foreningen vil fremover arbejde på, så vidt som muligt, at informere sine medlemmer i tilfælde af medlemmers dødsfald og andre relevante oplysninger via. hjemmesiden, under rubrikken ”Nyheder”.

Med venlig hilsen

Bestyrelsen

Generelforsamling 18-05-2013

Bestyrelsen har holdt generalforsamling den 18. Maj 2013. Som der var blevet informeret om i invitationerne, var denne dag også udnyttet til at fejre foreningens 10-årsjubilæum. Bestyrelsen har anstrengt sig til yderste for at planlægge dette så godt som muligt, men til deres skuffelse var der ikke mange til stede(21 deltagere). Dog blev mødet afholdt alligevel.

Til mødet besluttede medlemmerne at:

1. Kontingentet ikke bliver forhøjet.

2. Fra den 01.01.2014 skal alle nye medlemmer mellem 55 og 65 år betale 500 kr. årligt i kontingent, permanent. Og de nye medlemmer fra 65 og opad skal betale 750 kr. årligt, permanent.

3. Alle nye medlemmer skal aflevere dokumentation på fødselsdagsdato.

Med venlig hilsen

Bestyrelsen

Generalforsamling 22-04-2012

Den Algeriske Begravelsesforenings bestyrelse har efter nøje overvejelser besluttet at generelforsamlingen anno 2012 aflyses. Begrundelsen for aflysningen er, at der ingen ændringer har været, hvad angår medlemsbetingelser og foreningsvedtægter. Derudover vil en evt. generelforsamling have unødvendige økonomiske omkostninger. Til gengæld afholdes der en ekstraordinær generelforsamling anno 2013, med en fejring af Den Algeriske Begravelsesforening 10-års jubilæum.

Til medlemmernes oplysning, har foreningen d. 04.04.2012 et indestående beløb i banken på 387.409,25 kr. Og i foreningen kasse et indestående beløb på 4137,50 kr.

På tidspunktet oplever vi tekniske forstyrrelser på vores hjemmeside. Vi arbejder hårdt på at stabilisere hjemmesiden. Et nyt brev med alle nødvendige oplysninger og vejledning om logind til hjemmesiden, vil blive sendt i nærmeste fremtid.

Til de medlemmer som har udført en dobbeltbetaling i 2011, vil refunderingen af det overbetalte beløb, blive gennemført ved fratræk af medlemskontingentbeløbet i hhv. 2012 og 2013.

For yderligere oplysning eller spørgsmål, kan foreningens bestyrelse kontaktes per e-mail via vores hjemmeside www.arda2003.com eller telefonisk på et af nedenstående numre.

Henvendelse vedrørende betalingsservice: Mekhlouf Nait Ouslimane; 41 42 66 04.

Øvrig henvendelse: Mhamed Bessghir; 28 37 38 62 Layachi Dekkar; 20 82 30 63

Med venlig hilsen

Bestyrelsen

Generalforsamling 29-05-2010

Generalforsamlingen som blev afholdt d. 29. maj 2010, havde 19 medlemmer tilstede. De fremmødte medlemmer havde ikke noget forslag eller ønske om fremstilling af nye regler el. lign.

Regnskab Det nuværende beløb stående i banken lyder på 338.840,91 kr.

Efter generalforsamlingen har bestyrelsen efter grundig overvejelse og på baggrund af det pæne beløb som står i banken, valgt at sænke det årlige medlemskontingent. Nedslaget er på 100 kr. per individ per år. Dette betyder at fra d. 1. januar 2011, er medlemskontingentet per voksen 300 kr., mens det for et barn under 18 år er 100 kr. årligt.

Der blev også besluttet at medlemskontingentet i fremtiden bliver afhængigt af det stående beløb i foreningens konti.

PS: De medlemmer som endnu ikke har betalt medlemskontingentet for 2010, har en betalingsfrist gældende til d. 31. december 2010.

Med venlig hilsen

Bestyrelsen

Generalforsamling 23-05-2009

Generalforsamlingen som blev holdt d. 23.05.09 havde 26 medlemmer tilstede. I fællesskab foretog de fremmødte medlemmer følgende beslutninger, som er gældende fra 01. januar 2010:

1. Fra 1. januar 2010 bliver kontingentet forhøjet med 100 kr. for voksen og 100 kr. for barn. Dvs. at den kommende årlige kontingent per år bliver 400 kr. per voksen og 200 kr. per barn under 18 år.

2. Hvert år pålægges en gebyr på 1000 kr. årligt for de medlemmer med manglende betaling af kontingent efter d. 31 januar + 3 dage frem.

3. Fremover vil der blive sendt et girokort til hvert enkelt medlem uanset om det er en voksen eller et barn.

4. Alle medlemmer får fremover hver sit eget medlemsnummer (voksne og børn).

5. Det er det enkelte medlems ansvar at sende deres eget og deres børns korrekte navn og fødselsdato. Foreningen tager ikke ansvar for de børn foreningen ikke har oplysninger om.

6. Under mødet blev der foreslået en fjerde destination, Annaba, hvilket vil blive undersøgt og derefter vil Foreningen vende tilbage med yderligere oplysninger omkring udfaldet.

Al kommunikation mellem foreningen og foreningens medlemmer foregår elektronisk via foreningens hjemmeside www.arda2003.com eller vores e-mail: info@arda2003.com.

Udelukkende ved særlig vigtig henvendelse kan dette ske telefonisk til følgende to numre: 28 37 38 62 eller 20 82 30 63 mellem kl. 18 00 og 20 00.

Med venlig hilsen

Bestyrelsen